Gigantti Customer Care Center

Tule osaksi Giganttista asiakaskokemusta!

 

Gigantin asiakaspalvelijana tärkein tehtäväsi on kartoittaa asiakkaan tarpeiden mukaiset ratkaisut ja tarjota jokaiselle asiakkaalle paras mahdollinen asiakaskokemus. Tehtävässäsi palvelet asiakkaita, jotka ottavat yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse, chatissa ja sähköpostilla. Haemme asiakaspalvelijoita vakituiseen työsuhteeseen Gigantin Customer Care Centeriin.

Asiakaspalveluun ollaan yhteyksissä esimerkiksi silloin, kun halutaan muuttaa tilatun tuotteen toimitusaikaa, kysellään toimituksen aikatauluista tai jos on kysymyksiä huollosta, nettikaupan tuotteista tai saatavuuksista. 

 

Työ vaatii monipuolista asiakaspalvelutaitoa. Lisäksi työssä tarvitaan kielitaitoa ja kykyä hahmottaa asiakkaan tarpeet nopeasti ja tarjota niihin ratkaisuja. Asenne todella ratkaisee.

Gigantilla työnskentelevällä henkilöllä pitää olla kanttia ja paineensietokykyä, sillä tilanteet vaihtuvat jatkuvasti ja työssä käytetään monipuolisesti erilaisia viestintävälineitä. Tuote- ja palveluvalikoima on laaja, mikä vaatii myös nopeaa hahmottamis- ja haltuunottokykyä. 

Työssä on myös mahdollisuus edetä vaativimpiin tehtäviin!

Työntekijöille tarjotaan joko 30h/vko tai 37,5h/vko sopimusta, alkuun sopimus on määräaikainen. Palkka Kaupan alan TES.

Aloitus 25.8.2022 ja alkuun 2,5 viikkoa koulutusta tehtävään.

Rekrytointiprosessi:

  • Ensimmäisen vaiheen haastattelut Eezy United 5.8.2022 mennessä, jonka jälkeen esittelyt eteepäin

  • Jatkohaastattelut Gigantilla paikan päällä to 11.8.

Kaipaatko lisätietoja? Ota rohkeasti yhteyttä!

Mikaela Ingberg mikaela.ingberg@eezy.fi tai 050 337 4295